הבחירות לראשות מועצת שומרון: יוסי דגן מתמודד

    שלמה בן יוסף 1 Comment on הבחירות לראשות מועצת שומרון: יוסי דגן מתמודד
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודיע היום (שלישי) רשמית על התמודדותו בבחירות לראשות המועצה שיתקיימו בתחילת חודש אוגוסט.

    דגן שמשמש ב-3 השנים האחרונות כסגן ומ"מ ראש המועצה והיה ממונה על תחום החינוך, הוביל את אמנת השירות של המועצה והקים את מערך ההסברה האסטרטגי ואגף היישובים אשר מלווה את הנהגות היישובים.

    בשנים האחרונות היה יוסי דגן ממובילי מהפכת הבנייה בשומרון של השנים האחרונות שהביאה לגידול שיא של כ-10 אחוז במספר האוכלוסין מידי שנה בשומרון לעומת ממוצע הארצי של 1.9.

    כחלק מפעילותו השקיע דגן רבות בבניין הכח של ההתיישבות, ובמסגרת זו הוא עומד בראש קבוצת "הליכוד שלי – מטה ההתיישבות בליכוד", שמנעה לפני שנתיים ניסיון להקפאה נוספת והוא נחשב לגורם הפוליטי המרכזי בקרב חברי הליכוד בהתיישבות.

    בשנים האחרונות, דגן יזם והוביל את הפעילות האסטרטגית של המועצה, במסגרתה התקיימו למעלה מ-1,000 סיורי עומק בקרב עיתונאים, חברי כנסת ומעצבי דעת קהל מהארץ ומהעולם, וכן הקים את "שומרון – נעים להכיר", במסגרתה הגיעו למעלה מ-150.000 ישראלים לסיורים שומרון.

    עם פרישתו של גרשון מסיקה לפני כשלושה שבועות מונה דגן לראש המועצה בפועל.

    דגן, 34, סרן במיל' בעל תואר ראשון ושני במשפטים. נשוי ואב לשלושה, מתגורר בשכונת מגורשי חומש –שאנור בישוב שבי שומרון. שימש בנערותו כיו"ר נוער "מולדת" ופעל בצמוד לרחבעם זאבי (גנדי) הי"ד.

    בתחילת שנות ה-2,000 הקים וריכז את גרעין המשפחות של הישוב שא-נור והיה ממנהיגי היישוב במאבק נגד הגירוש. לאחר הגירוש היה ממייסדי "חומש תחילה", מאבק לשיבה לישובים שנעקרו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואו יוסי כל הכבוד!
      מי האמין !! אאיזה כוח רצון
      עלה והצלח!